Witam Postanowilem wykonac pomiar doładowawnia ( programem do konfiguracji instalacji lpg diego g3 przy pomocy wskaznika podcisnienia w programia ktory wedlug instrukcji dokonuje pomiaru cisnienia w kolektorze dolotowym choc nie jestem pewien czy daje to miarodajny wynik) wartosci ktore uzyskałem podczas odpalonego silnika na postoju to ok 0,38 a w szczytowym momencie uzyskuje wynik 1,90 czy dobrze wnioskuje ze doładowwanie to 0.9bar i czy to nie za dużo?
jest to mozliwez zeby twoje turbo dmuchneło 0,9 bara ,ale jest mało prawdopodobne i według mnie pomiar cisnienia doładowania przez instalacje lpg jest mało wiarygodny .po zatym przy takim doładowaniu ECU przeszło by w tryb awaryjny i zapisało bład z przekroczenia cisnienia doaładowania .jak masz mozliwosc to zrób logi vagiem z bloku 2 20 31 115 118 .normalnie cisnienie doładowania powino byc 0,5-0,6 bara i przy odcince spasc do 0,3 bara .
mam vaga i błedów nie wykazuje własnie ,ale nie da rady zrobic pomiaru podczas jazdy (bateria w kompie szmelc) zakładając ze dmucha 0.9 o czym to swiadczy. 2 lata temu turbina regenerowana a osiagi auta katalogowe pod wzgledem pred i przyspieszenia( jak na 150koni)
A kolega ma chipa lub RS jeżeli tak to powiedzmy iż jest taka szansa a jeżeli nie to tak jak koledzy piszą kupić zasilacz samochodowy (40 pln) i wtedy sie wyjaśni.
nic o chipie nie wiem aby był zrobie logi i do tematu wrócimy dzieki za odpowiedzi aha jeszcze jedno pytanko czy vagiem moge jakos zobaczyc czy było zmieniane cos w sofcie (czy był chipowany)
trzeba było zrobic logi z tych bloków które ci podałem wczesniej ,ale po przepływkie widac ze masz serie wiec nie ma opcji zeby turbo ci dmuchało 0,9 bara .
nic o chipie nie wiem aby był zrobie logi i do tematu wrócimy dzieki za odpowiedzi aha jeszcze jedno pytanko czy vagiem moge jakos zobaczyc czy było zmieniane cos w sofcie (czy był chipowany)
no jak pisałem osiagi odpowiadaja nominalnym dla 150 kucy ale jezeli mowisz ze program był robinony to powinno soc lepiej smigac dam logi jutro logi były robione po odpieciu sterownika haldexa ( mam z nim mały problem inna bajka) czyli na 1 ośce
auto jest po programie na ok 190-200 koni i faktycznie .auto nie bedzie jezdziło lepiej dopuki przepływka nie bedzie mierzyła poprawnie . w tej chwili mierzy tyle co w zdrowej 150 a powiniwn mierzyc ok 160 g/s . sprawdz szczelnosc cisnieniowo układu turbo jesli bedzie szczelny to przepływka do wymiany , kiedy swiece były wymieniane bo mocno cofa zapłony .
pokazuje mi czasami błąd 17705 czyli mozliwa nieszcelnosc a swiecy jakies 15tys temu da sie ta przeplywke sprawdzic jakos? vag nic innego nie pokazuje no czasem tez błąd 17511
pokazuje mi czasami błąd 17705 czyli mozliwa nieszcelnosc a swiecy jakies 15tys temu
Świeczki raczej bym zostawił - zajałbym sie błędem- ale ostatnio ogarniałem podobny przypadek kolegi z forum i niestety bład do usuniecia tylko w programie-odziwo tamto auto też po programie- ciekawe kto grzebał u Ciebie- bo jeśli to ta sama osoba- to wymiana świeczek nie pomoże zapłonom :P
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
auto mam 4 lata a teraz sie dowiaduje takich rzeczy (chciałem jakis czas temu chipować) jak masz doświadczenie to moze jakies rady ze znalezieniem nieszczelności. kiedyś próbowałem z tym walczyć za pomocą puszki z wentylkiem wsadzonej w dolot i pompowaniem ale jakos nie wychodziło, ciśnienie schodziło jakby z pokrywy zaworów coś syczało i dałem spokój. w sumie obecnie przebywam w lublińcu czyli nie tak daleko od bedzina może się umówimy na browca i pogrzebanie o octavce
ja u siebie walczyłem 2 lata z błedem o spaku cisnienia i juz wszyscy rozłorzyli rece i miałem zamiar pozbyc sie tego błedu programowo ale znalazłem przyczene o której nikt nie pomyslał . program wyglonda na w w miare ok bo jest nawet zmienona mapa paliwa w prawidłowy sposób .sprawdz szczelnosc cisnieniowo tak jak robiłes za pomoca puszki i kompresora tylko wyciagnij z tipa zawór DV i odme i zaslep po nich otwory i dopiero zacznij pompowac układ .
jesli słyszałes jak powietze ucieka to spawdz zaworek zwrotny pod kolektorem ssacy w trójniku i zaworeki zwrotne w edżaktorze . rOBERTO795, u mnie przyczyna błedu o spadku cisnienia mimo ze wszystko było szczelne był zawieszajacy sie zaworek jednokierunkowy od par paliwa ,bład wywalało sporadycznie raz w tygodniu .
jesli słyszałes jak powietze ucieka to spawdz zaworek zwrotny pod kolektorem ssacy w trójniku i zaworeki zwrotne w edżaktorze . rOBERTO795, u mnie przyczyna błedu o spadku cisnienia mimo ze wszystko było szczelne był zawieszajacy sie zaworek jednokierunkowy od par paliwa ,bład wywalało sporadycznie raz w tygodniu .
To troszke inaczej było u kolegi- bład zawsze na zimnym silniku- na ciepłym-nigdy. Układ szczelny. wyszła podobno jakas seria sterowników z jakims tam "złym" wsadem. Ale problem do ogarniecia.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
zaworki najlepiej jak zdemontujesz i zaczniesz w nie dmuchac ustami sa to zaworki jednokierunkowe wiec w jedna strone beda puszczac powietrze a w druga powiny sie zamykac . w edżaktorze w jednej obudowie sa 2 zaworki po jenym na kazdy kruciec .
tu mas zdjecie tych instalcji odmy http://www.google.pl/imgres?imgurl=h...9QEwAA&dur=462 interesujace cie zaworki to 035 103 245 a i 058 133 753 b.
Ja tylko małe co nieco...
ten edżektor to sam z siebie lubi z czasem puszczaćpowietrze ja tak miałem puszczał sam edżektor i to na początku i na końcu
[ Dodano: Wto 02 Kwi, 13 23:30 ]
Ja tylko małe co nieco...
ten edżektor to sam z siebie lubi z czasem puszczaćpowietrze ja tak miałem puszczał sam edżektor i to na początku i na końcu
a jakie jest Jego zadanie to chyba nikt nie wie...
Komentarz